استفاده از مطالب سایت با لینک به منبع بلامانع است. Powered by Blogger.

چند قدم آن طرف‌تر

Blogger templates

Dariush's Kitchen

Sample Text

Monday 22 July 2013

این روزها داروها و موادغذایی غنی شده فراوانی برای تقویت جنسی مردها و زن ها تولید می شود. یکی از جدیدترین این موادغذایی، غلات جنسی است.
تولید کننده غلات جنسی که آن را در دو گونه مردانه و زنانه تولید می کند، اعتقاد دارد خوردن روزانه سه قاشق از این محصول به طرز قابل ملاحظه ای قدرت جنسی را بالا می برد. ولی متخصصان علم تغذیه هنوز شواهد علمی دال بر تایید این ادعا نیافته اند.

شاید در آغاز یک روز پرهیاهو صبحانه جنسی آخرین چیزی باشد که به ذهن مان برسد، ولی بی شک خوردن یک صبحانه کامل و خوشمزه می تواند دغدغه خیلی از ما باشد. به ادعای تولیدکنندگان این محصول، یک کاسه غلات جنسی چنین صبحانه ای است. خوشمزه، سریع، کامل با چاشنی سکس و تقویت قدرت جنسی. در واقع آن ها ادعا می کنند خوردن سه قاشق از این محصول در روز شما را در بهترین وضعیت جنسی نگه خواهد داشت و آب رفته را به جوی باز می گرداند.
اگر چه همان گونه که پیش از این گفتیم هنوز شواهد علمی برای اثبات این ادعا به دست نیامده ولی سخنگوی شرکت تولید کننده تاکید می کند در استفاده از این محصول اعتدال را رعایت کنید چرا که در غیر این صورت تمام روز انرژی جنسی بالا و بیش از حد نرمال خواهید داشت. همچنین وی اضافه می کند:« محصول را تهیه کنید. سه قاشق آن را با شیر یا ماست، شبیه کورن فلکس، به عنوان صبحانه میل کنید تا نتایج شگفت انگیز آن را ببینید.»

این محصول برای اولین بار به قیمت 9.99 پوند در انگلیس ارائه شده است.

_______________________________________________________________________ Less Than Five Minutes کانالی برای شنیدن موسیقی های ایرانی روز 
Categories:

0 comments:

Post a Comment